Контакт-центр (0512) 777-104
 
Контакт-центр (0512) 777-104

Пресрелізи

09.12.2019 / 11:22

З початку 2019 року аварійно-диспетчерська служба "Миколаївгазу" опрацювала понад 8 тис. заявок

Цього року аварійно-диспетчерська служба АТ "Миколаївгаз" локалізувала близько 3,5 тис. небезпечних ситуацій в будинках споживачів. 85% випадків були пов'язані з витоками газу.

Найбільше викликів надходить в опалювальний сезон. Зазвичай їх кількість збільшується більш ніж на 25%. Це пояснюється тим, що клієнти починають використовувати опалювальні газові прилади, втручаються в їх конструкцію, а також це пов'язано з неналежним станом внутрішньобудинкових мереж.

"Кожен день до аварійної служби АТ "Миколаївгаз" надходить близько 100 дзвінків. Більшість аварійних ситуацій виникає через те, що люди самостійно змінюють, переставляють, ремонтують газове обладнання, втручаються в його роботу. Хоча виконувати газонебезпечні роботи, щоб це було без ризику для оточуючих, мають право тільки працівники спеціалізованих організацій", - говорить головний інженер АТ "Миколаївгаз" Олексій Рубский.

Значна кількість звернень клієнтів компанії стосується витоків газу на внутрішньобудинкових мережах. Обов'язок по їх регулярному обслуговуванню покладено на власників або співвласників багатоквартирних будинків. З початку 2019 року ця послуга стала ринковою і може надаватися спеціалізованими організаціями, які мають на це дозвіл. При цьому виїзди на аварійні виклики споживачів як і раніше здійснює тільки АТ "Миколаївгаз".

Швидкість і якість реагування фахівців аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професіоналізму. Тому працівники "Миколаївгазу" постійно вдосконалюють свої практичні навички в реальних умовах - беруть участь в конкурсах АДС, а також в тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування.

Джерело:
 
  • Начальник управління зовнішніх комунікацій

    Луцкевич Еліна Ігорівна
    Тел.: +380 67 610 55 20
    E-mail: press-secretary@mkgas.com.ua