Контакт-центр (0512) 777-104
 
Контакт-центр (0512) 777-104

Новини

06.12.2018 / 11:42

За рік Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Миколаївгаз" надав понад 90 тисяч консультацій

За перший рік роботи новий Центр обслуговування клієнтів в Миколаєві відвідали більше 94,4 тис. cпоживачів газу.
Центр обслуговування клієнтів Центр обслуговування клієнтів ФОТО: ПАТ "Миколаївгаз"

Перший Центр обслуговування клієнтів в Миколаєві по вул. Нікольська, 25-А відкрився у листопаді минулого року. Він є основною точкою взаємодії споживачів газу з ПАТ «Миколаївгаз». У ньому можна отримати консультації практично з будь-якого газового питання.

«Щодня наші фахівці обслуговують 400-500 споживачів. А приміщення облаштовано так, щоб перебування в Центрі було максимально комфортним для наших клієнтів», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Миколаївгаз» Альона Трибрат.

За минулий рік 75% звернень до Центру стосувалися питань щодо стану особових рахунків: перевірка наявності заборгованості або переплати, уточнення діючих тарифів і норм, переоформлення особових рахунків у зв'язку зі зміною власника тощо. Половина з них - роз'яснення по пільгах та субсидіях.

8,2% клієнтів прийшли на прийом для подачі документів та заяв на приєднання до газорозподільних мереж або на їх реконструкцію, 6% - оформили заяви на установку, заміну або повірку газових лічильників, 5,5% - звернулися з питаннями ремонту й профілактики газових приладів.

Новий формат Центру обслуговування клієнтів дозволяє обслуговувати щодня вдвічі більше споживачів, ніж попередні абонвідділи. Незважаючи на зручність і комфорт перебування в Центрі обслуговування ПАТ «Миколаївгаз» все ж рекомендує своїм клієнтам більше переходити до використання віддалених сервісів.

«Багато питань, такі як, наприклад, звірка по особовому рахунку, передача показань, оплата за газ, можна вирішити віддалено, просто зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Це можна зробити швидко, всього за пару хвилин, навіть не виходячи з дому. Також можна просто зателефонувати до Контакт-центру за номером 777-104», - розповідає Альона Трибрат.

На даний момент зручність використання Особистого кабінету вже оцінили 71 тис. споживачів газу Миколаївської області. А це 20% від загальної кількості клієнтів ПАТ «Миколаївгаз».

Джерело: