Контакт-центр (0512) 777-104
 
Контакт-центр (0512) 777-104

Новини

19.10.2018 / 10:50

ПАТ «Миколаївгаз»: Для покращення роботи аварійної газової служби, її фінансування необхідно збільшити щонайменше вдвічі

Аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Миколаївгаз» потребує додаткового фінансування. Наявних у компанії коштів вистачає лише на пальне та виплату зарплати працівникам. Разом з тим, за дев’ять місяців 2018 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Миколаївгаз» здійснила понад 5,5 тис. виїздів за заявками споживачів області.
Аварійно-диспетчерська служба 104 Аварійно-диспетчерська служба 104 ФОТО: ПАТ "Миколаївгаз"

За дев’ять місяців поточного року на фінансування роботи аварійно-диспетчерської газової служби було направлено 25,3 млн грн., проте цих коштів вистачає лише на виплату заробітної плати та заправку автомобілів, а про оновлення застарілого та зношеного обладнання мова взагалі не йде.

Тільки витрати на паливо-мастильні матеріали для утримання автопарку «аварійок» газової компанії з початку року становили понад 1,5 млн грн. Це на 20% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Для придбання новітнього обладнання, оновлення автопарку, розширенню сучасного інструментарію, фінансування аварійної служби треба збільшити щонайменше вдвічі. 

Не зважаючи на катастрофічний брак коштів, аварійно-диспетчерська служба газу невпинно продовжує працювати, адже безпека газорозподілу є пріоритетним завданням ПАТ «Миколаївгаз».

Так, за підсумками 9 місяців роботи до служби надійшло 5564 аварійних викликів. Під час виїздів було усунено 4463 витоків газу. За порушення правил безпеки було відключено 216 абонентів.

«Найбільша кількість аварійних випадків виникає через залучення споживачами до роботи з газовими приладами сторонніх осіб. Наша служба завжди готова своєчасно відреагувати на виклик. Але в той самий час абонентам варто пам’ятати, що їх безпека, в першу чергу, залежить від них самих», - зазначає начальник аварійно-диспетчерської служби  ПАТ «Миколаївгаз» Андрій Токарев.  

Частіше за все звернення до АДС пов’язані з проблемами, що виникають через самовільне встановлення чи заміну газового обладнання, недотримання вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також через несправні димові та вентиляційні канали.

Нагадаємо, що для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби 104 підприємство щороку проводить тренування бригад. Вже два роки поспіль команда «Миколаївгазу» успішно бере участь у конкурсі-огляді, який щороку проводиться серед аварійних служб газу усієї країни.

Джерело: