Контакт-центр (0512) 777-104
 
Контакт-центр (0512) 777-104

Новини

23.07.2019 / 10:38

Кількість звернень до Центру обслуговування клієнтів АТ «Миколаївгаз» зросла майже на чверть

За шість місяців 2019 року до Центру обслуговування клієнтів АТ «Миколаївгаз» звернулось 149,8 тис. споживачів. Це майже на 25% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Збільшення кількості звернень пов’язують з частими змінами нормативно-правової бази. Наприкінці зими відбувались коливання норм споживання газу, а з травня ціна газу взагалі почала змінюватись щомісяця, споживачі отримали право обирати підрядників для технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Всі ці фактори вплинули на зростання звернень клієнтів АТ «Миколаївгаз» до Центру обслуговування.

За шість місяців поточного року було прийнято 26,4 тис. заяв від споживачів газу. Більше половини стосувалися питань щодо стану особових рахунків: звірка наявності заборгованості, перерахунок, уточнення діючих норм і тарифів, переоформлення особових рахунків у зв'язку зі зміною власника тощо. 

Близько чверті заяв було подано з технічних питань – на реконструкцію системи газопостачання, на приєднання, на ремонт та обслуговування газових приладів. Також Центр обслуговування клієнтів приймає заяви на виконання будівельно-монтажних робіт, повірку лічильників тощо.

«Центр обслуговування клієнтів – це наша основна точка взаємодії з клієнтами. Для вирішення будь-кого газового питання вони можуть прийти сюди й отримати повну консультацію менеджера, написати заяву, укласти договір та багато іншого», - розповідає начальник Центру обслуговування клієнтів АТ «Миколаївгаз» Інна Григорович.

Для максимальної зручності перебування клієнтів Центр облаштований м’якими диванчиками, кондиціонером, кулером, кава-машиною. Електронна черга ефективно розподіляє потоки клієнтів за характером питань з метою запобігання утворення черг. Тонкі монітори, термінал і банкомат дають можливість інтерактивно вирішити ряд питань стосовно перевірки даних і здійснення оплат.

Також клієнтам доступні зручні онлайн-сервіси – такі, як Особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільний додаток 104Моbile, Viber-бот 7104 та Контакт-центр.

Джерело: